Benim kızım da öyleydi aman Allahım nasıl bir dönemdi o 🥺 malesef ki çözümü yok, eğer gün içinde stresli bir an yaşadıysa daha da şiddetli oluyor bazen yarım saat-45 dakikalara kadar uzayabiliyor malesef kendi kendine geçiyor hatta daha büyük çocuklar dokunulmasına bile izin vermiyor asla, kızımda 2 buçuk yaşına kadar devam etti uzandığım yerde kucağıma oturur ağlardı sadece, bazen yatakta ya da yerde yuvarlanarak ağlardı ama asla dokunamazdık daha da şiddetlenirdi krizi. Sakinleştiği zaman sarılalım mı derdim, o şekilde sarılırdık tekrar uykuya dönerdi 😔 Allah’ım sabırlar versin çok zor bir dönem 🙏