bademli_puding Elifkalayci kaç aylık bebeğiniz bizimde yavaş yavaş böyle oluyor bugün baktım iyice kabarıp kızarmış
Papatkokusu123 Elifkalayci evet canım normal benim oğlumun koluda boyleydi hatta içinde irin gibi çıkıp kanamisti sonra normale döndü
Bebeko19 Sinemeyra yap Elifkalayci bizimde hala böyle 4 ay 20 günlük oğlum hala akıntı oluyor temiz tutun yıkayın sıkıntı olmaz
Elifkalayci bademli_puding 4 ay 7 günlük şuanda bizimki de kızardı ilk sonra bu hale geldi acısı yok ama galiba
Dogagumus Merhaba normal yarası geçtikten sonrada uzun bir süre kırmızılığı kalıcak kızım 11 ay 13 günlük gölge halinde kırmızısı hala 😊
hayalperest2310 Elifkalayci 6 aylık olduk kabuk bağlayıp yine iltihap doluyo ne zamn bitecek bende merak ediyorum
_YanakReisinAnnesii Elifkalayci şişlik yara hatta iltihap vs gibi olması normalmiş . Banyo yaptırabilirsiniz kabuk falan düşene kadar o bölgeyi keselemeyin yeterli .
minikmucizem34 Elifkalayci böyle oluyormuş zaten normal bizimkinde resmen iğne ucu kadar bi kızarıklık dışında bişey yok acaba tutmadı mı ya 8 aylık