kizlar emerken bas parmaginida agzina goturuyor ikisinide emmeye calisiyor sizce neden oyle yapiyor kizim 3 bucuk aylik bu arada emzikte tutmuyor birde kaka yapma sıklıgida azaldi dün bi kere yapti oda benim masajimla aksam yapti ta acaba kaka yapamadgi icin falanmi sıkılıyor