Sma Confort 1 kullanıyoruz doğduğundan beri, anne sütüne ek olarak. ama bebeğim gazlı ve kakasını da zor yapıyor kabız olmamasına rağmen. mamayı değiştirmeyi düşünüyorum Hangi mamayı denemeliyim, bebelac gold duydum çevremden laktozsuz oldugu için sindirimi kolay diyorlar kararsız kaldım