tosbiksmoms Görünce çok şaşırdım. Kızlar civil den bebek irmiği aldım 1 hafta falan oluyor, 1 defa kullandım bugün yine mama hazırlamak icin paketi açtım ki icin de canlı bir böcek vardı. Bu markada başına gelen var mı?
Tombikdonerartikcokpahali tosbiksmoms belki açtığınız anda girmiş olabilir mi çok içinden mi çıktı üst tarafından mı çünkü paketli birseyin içinde havasızlıktan ölebilir
hunilimomm tosbiksmoms böyle şeylerde firmaya yazın onlar size dönüş yapıyor gecelerde benim de başıma ekici marka dan geldi kaşar peynir almıştım bir hafta olmadı cuma alındı bir defa kullandım hatta dedim ne kadar yumuşak kesme de kesemedim Çarşamba günü baktım küflenmiş rendelenmiyor kesilmiyor firmaya yazdım özür mayetinde ürün gonderdiler aldığım markete inceleme yaptılar fabrika hatası mı market hatasimi diye daha sonuç gelmedi
tosbiksmoms Tombikdonerartikcokpahali şimdi tekrar içine baktım ölü böcek de vardı 1 defa 1 kaşik aldım geriye sıkıca kapatıp kaldırmıştım midem bulandı vallahi.
tosbiksmoms Tombikdonerartikcokpahali artik bende takıntı olur bu her paketi döküp incelerim 🙄 hiçbirşeye güven kalmadı ya
tosbiksmoms hunilimomm aslında aklıma geldi ama ispat amaclı bu fotoğraflar yeterli olur mu bilemedim o telaşla böcek mi diye içinden cikarmistim
hunilimomm tosbiksmoms güzelce bı ele irmiği canım varsa yumurta veya başka böcek kanıt olarak atarsın
Bananeeeee @tosbiksmoms eğer ürün uzun süre durduysa düşer canım bu erzak böceği hemen hemen her kuru yiyeceğe düşer sıcaktan eğer buzdolabında saklamaydıysan kapalı olsa da düşer bilgin olsun erzakları yazın buzdolabına koyarım ben o yüzden
tosbiksmoms Bananeeeee alalı 1 hafta olmuştu ve buzdolabındaydı. Bende o yüzden şaşırdım yani açıkta olsa haklısınız sıcaktandır derdim. Daha önce açıp kullandigim pirinç ununda hicbir şey yok. Bu markadan almam birdaha.