elif_cnrr bende de aynı durum var canım götürmene gerek yok çünkü senin yaptıklarını yapıyorlar en azından çocuk evde rahat. Sen 4 saatte bir carpol ver eğer ateşi düşmesiyse ama lütfen bunu da unutmayalım 38 ve üzeri olunca ateş düşürücü verilmeli ve 39.2 den sonra ateş düşmüyorsa direk hastaneye lütfen çok geçmiş olsun