Kızlar merhaba bebeğim 2ay 15günlük yaklaşık 4-5 gündür anakucağına koyuyorım yanından ayrılıyorım ağlamaya başlıyor yanında duruncada ağlıyor durmuyor normalde böyle bi çocuk değildi koyunca sesi çıkmazdı atak haftası mı bilenler yazabilir mi sıkılıyor heralde gazı da yok