Kızlar hamilelik nedeniyle hormonlardan ayağım da mantar oluştu doktor hormon artışı falan filan dedi artık dayanamayıp dünde dermatolojiye gittim 2 adet sprey yazmış yazarkende sütünü etkilemez falan dedi ama reçetede hiç birinde emzirme döneminde önerilmiyor Allah aşkına benzer şeyler yaşayan varmı farklı ilaç reçetesinde yazmasına rağmen kullanıp olumsuz birsey ile karşılaşmayan hemşire eczacı varsa fikirleriniz bekliyorum