Tursununannesi 3 aylık bebeğimin aşırı saçı dökülüyor. Doğduğunda saçı vardı şimdi neredeyse kel kaldı. Normal mi sizinde bebeğinizin dökülüyor mu
Glcntna Tursununannesi benim bebeğim çok kıllı doğdu simsiyah saçları vardı . Sonra bütün kılları döküldü 3 aylıkken bi iki ay sürdü dökülme ama çıkan yeni saçları sarı ve daha gür çıktı . O aylarda normal
Defnegzm Tursununannesi benimki 50 günlük yastığı hep kıl sanırım yenileri çıkacak zaten kel sayılırdı iyice kel kaldı 🤭