
Kızlar merhabalar bir şey sormak istiyorum bebeğim 31 haftalık doğdu 21 gün yoğun bakımda yattı sonrasında eve geldi saçının bir tarafı düştü fotoğrafını ekledim sonrasında saçları dökülmeye başlamıştı bende 6 aylıkken sıfıra vurdum şuan 9 aylık saçının orasından hiç saç çıkmıyor sebebi nedir bilen var mı yada önerisi olan. Benim için önemli değil uzayınca zaten kapanacak doktoru sağlıksak bir şey de değil iltihap yara falan yok dedi. Yoğun bakımda yatmaktan olduğunu söyledi. Ama bu çevre her gördüğünde aa orda hala saç çıkamamış gibi şeyler söylüyor. Öneriniz var mı yada başıns gelen var mı