Deletedmom_110 Kızlar sidefer kullanıyorduk içinde şeker içerdiği için ve düşük çıktığı için sonlandırıdmmm bestiron damla hem içerik gende değer bakımından iyi görünüyor siz memnun musunuz? 8 ay 26 günlük oğlum. 1ml veriyorsunuz? Kilosu 10 kilo
Vera094 Deletedmom_110 bestiron kullandım kızımın değerleri çok iyiydi. Bir de her sabah bi çay kaşığı dut pekmezi içine ince rendelenmiş ceviz koyuyordum