GizemElf Merhaba hanımlar, geçen ay 31 Ekimde hastalandım hastalanmam gerekirken henüz hastalanmadım normal midir?
Deletedmom115 GizemElf Bu zamana kadar düzenli miydi yani hep aynı mı olurdu? Doğum sonrası düzensizlik olabilir çünkü.
snyck GizemElf doğumdan sonra 1yila kadar normalmis ben 3.ayda 2gun oldum 5.ayda 2gun oldum cok azdi sonra 6.ayda bir oldum 7-8 gun sürdü
Tuba GizemElf bende ilk kez 7 ekim de görmüştüm sonra ikinciyi 23 kasım da gördüm. İlk başlarda düzensizlik olabiliyor yani🤷🏽♀️ tabi içini rahatlatmak için test yapabilirsin
Minikerkegim GizemElf o zaman cok normal bazen 28 günde bazen 30-35 veya çok daha uzun bi süre olmayabilirsin. Doğum sonrası normalmiş düzensizlik tabi gebelik şüphen yoksa