Kızlar 1 hafta sonra 7 aylık olucaz. Tadımlara başladık. İlk zamanlar üç dört gün büyük tuvaletini yapmadı. Kabız oldu çok şükür geçti. Şimdi yaparken ağlayarak yaptı ama katı değil sıvı da değil çok afedersiniz yetişkinlerin yaptığı gibi normal. Her verdiğime zeytinyağı koyuyorum. Kayısı suyu veriyorum ama çok ta aman aman sevmedi. Varmı bilginiz normalmi böyle olması katı yapmıyo ama yaparken niye ağladı