Bayankus Bebeğim de göbek fıtığı var 2 aylık daha geçmedi doktor geçecek korkmayın diyor ama büyüklerde sar diyor para koy sar diyor sizin de başına geldi mi tecrubelerinizi paylaşır musunuz
atlassmoms Bayankus onu bilmiyorum ama arkadaşımın bebeğinde de vardı kendi kendime geçiyor bence müdahale etmeyin edilseydi doktorlar ederdi:)
bbmoms Bayankus hayır hiç bir müdahale etmeyin mikrop kapabilir para vesaire koymayın bizim de vardı geçiyor merak etmeyin gazı bitince geçer dedi doktor bizim öyle olmuştu 3. Ay sonrası düzeldi