Tam olarak benim bebeğimi tarif ettiniz. Bebeğiniz size bağımlı hale gelmiş. O yüzden de bağımsız oynamıyor, beşiğinde uyumuyor. Ben uyku eğitimi aldım 10. Ayda. Kendime ve bebeğime yaptığım en büyük iyilik bu oldu. Geceleri beşiğinde uyuyor. He hiç uyanmıyor mu uyanıyor tabi. Diştir hastalıktır. Ama 4 5 saat deliksiz uyuyor en azından. Gündüzleri de sürekli kucak sevdamız uyku eğitimi öncesine göre baya azaldı. Yemek yaparken önüne tencere tava koyup yemeğimi yapabiliyorum mesela. Tabi bu maksimum 20 dk sürüyor ama bana yetiyor