Merhaba Anneler 🙏
Ben 36+4 haftalık doğum yaptım ve bebeğimin damak yarığı olduğunu öğrendim. Ondan sonra küveze aldılar ve sonrası Pierre Robin Sendromu da var dediler. Pierre Robin Sendromu ( çenesi geride olan bebeklere deniliyor.) ve doktorlar nefes alıp vermesinde zorlandığını söyleyerek entübeye aldılar. 1 ay entübede kaldı. Sonra çenesine vida taktılar çeneyi hergün 1ml öne aldılar ve 1 buçuk ay vidalar çenede kaldı. Sonra çene kemikleşince vidayı çıkardılar. Çok şükür şuan daha iyi. Damak ameliyatını da 9 aylıkken oldu damağını diktiler. Benim merak ettiğim aynı durumu yaşayan var mı? Gelişimleri nasıl? (Bebeğim 16 aylık)