HaticeY ilk başlarda adapte problemi elbette yaşar bi kaç güne oda alışır baktin dayanamadı 2.uyku yaparsın bi şekerleme yarim saat falan 4, 5 te mesela sonra öğle uykusu 1de uyuyunca 2.uykuya ihtiyacı olmayacak. Ama gece uyanma sebebi eğer beslenme değilse diştir çok uzun sürüyor azı dis en zor çıkani kızım 17 aylık ve gece en az 5 kez kalkiyo 3 haftadır böyle. Dört azı dis pes pese cikiyo ondan galiba bide gece emiyo birazda sebebi o