melak60 Kızlar 2 ay oldu normal doğum yaptım hep klozete yaptıgım için anlamamıştım ama normal tuvalete yaptıgımda afedersiniz de idrarım düz değilde yan akıyor ayaklarıma doğru sizde de oldu mu acaba dikişlerimi yanlış mı yaptılar