Pikapikapikacuuu Cedricc Daha düşünmedim bende Öğlene dünden tavuk çorbası ve mantı var. Akşama da bamya yemeği yapabilirim yanına pilav salata tamamdır.
Mtzzeynep Ayfa1608 benim koca abisine yardıma gitti bende abimlere geldim yemeyi buralarda yeriz.yarın hem Doğum günüm hem evlilik yıldönümümüz onuda dışarda yersek 2 gün kafam rahat 🙈
Pikapikapikacuuu Cedricc Ayy hakkını helal et canım. Biz de pek sevmeyiz sırf vitaminini alalım diye pişiriyorum. Bulursun İnşallah.