Hasta değil doktora götürdüm salgın var falan dedi normal olarak söyledi tabi ama çocuk maşallah ne öksürük ne bişey sadece uyurken hırıltı oluyordu oda kalofer açık odalar eskisi gibi hava almıyor falan ona bağlamıştım ben çocuğun iki gün önce birden sesi gitti ıhlamur vs içiremedim içmiyor istemezse asla içmez yani :) napıcam bilmiyorum doktor henüz o kadar kötü değil hani köpek havlaması gibi olursa sorun olur dedi hani o noktaya gelmeden ne yapsam bilemedim ilaç vermedi ılık şeyler içir dedi ama emzirmem ve su dışında sıvı istemiyor