ecosummm
ecosummm biz anneler biliriz anlarız bebeklerimizi, kızım 4 haftalıktı daha öksürük vardı 4 gün 4 farklı doktor gezdim tam biri reflü dedi biri boğazını temizliyor dedi, biri hava yutuyor ama iyi ateşi çıkarsa getir dedi eve yolladı, ertesi gün çok halsizdi öksürük balgamlı öksürüğe çevirmişti meğer kızımın burnu tıkanmış ağızdan nefes almaya başlayınca bronşit olmuş ve hemen yoğun bakıma aldılar daha bir aylık diye demem o ki etrafınızı dinlemeyin bana da neler neler dediler tek çocuk senin mi bu ne evham doktordan daha mı iyi biliyorsun her gün hastaneye mi gidilir vs gibi içiniz rahat edene kadar gidin farklı doktorlara