Melek-chn47 Merhaba arkadaşlar 3 gün önce normal doğum yaptım ama göbeğim de sanki bir bebiş daha varmış gibi duruyor bu durumu yaşayan varmı ne önerirsiniz gidermi ilerleyen zamanlarda 🥺
Elvan125 Melek-chn47 normal doğum yaptım 4 ay 13 günlük oğlum 😍 hastanede doğum sonrası kadının bi tanesi senin doğum ne zaman demişti 😂😂 annemler saralım yoksa göbeğin kalır dedi ama kalmıyor zamanla gidiyor
Gulsah3 Melek-chn47 ilk bir hafta benim de öyleydi herhalde içinde bir tane daha var diyordum ama 10 gün sonra çok az bi göbeğim kaldı oda gider zamanla
Melek-chn47 Elvan125 yaa ciddimisiniz benim içinde aynısını diyorlar açan bitanesi içerdemi kaldı diye 😀 inşAllah benimde birşey kalmaz 🤲