Merhaba sevgili anneler 14 aylık bir oğlum çalışmaya başlıyorum 8-6 arası evde olmayacağım oğlum 2 uyku yapıyor ve eve yalnızken sıkıldıkça meme meme diye tutturuyor. Memede uyuyor bu arada şimdi ben bir akıl istiyorum sizden. Biberona asla alışkın değil. Ben evde yokken süt mü sağsam ya da ben yokken belki memeye düşmez uyur mu siz neler yaptınız bu konuda çok ikilemde kaldım.