Ah canım beniiiiiim daha Ne zamanlarını göreceğiz biz evlatlarımızın 🤣🤭Allah’ın izniyle sağlıklı bir şekilde büyüsünler hepsi günahsız melekler.. Oğlum 10 ay 1 günlük hiç ona erken den yedirme hevesim olmadı ama özeniyordum tabi şimdi ben yerken alabilse elimden alacak 🤣🥰Ah o halleri yok mu.. Çocuk yorucu canım,bebekken çocukken ergenken adamken hertürlü yorucu meslek sahibi yaptıktan sonra bile evlense bile merak edeceksin.. Çünkü anneliğin en güzel yanıda işte bu ❤️ Yalnız henüz bebeğim 10 aylık ama kocaman çocuğum var da 60 yaşında gibi bahsediyorum diymi?🥰İşin en güzel yanı da bu derken tam da bunu kastettim.Hep annemden bahsederek konuşuyorum ben çünkü bu yolda bunları anlamama destek veren kişi annem.İyi ki var şükürler olsun.Allah Ne kimseyi evladından Ne de annesinden ayırsın.İlk doğduğunda anneme derdim ki anne Ne zaman kıpır kıpır olacak anne Ne zaman göz rengini göreceğim anne Ne zaman üstünü değiştirirken çıkaracak şimdi ise anne Ne zaman konuşacak Ne zaman yürüyecek.. İşte hayat böyle geçiyor canım ❤️