2.5 yasında oğlum var kızlar, benım oldugum ortamlarda sürekli aglıyor.bensiz anneannede babaannede duruyor sorun olmuyor Agrısı sızısı karın aclıgı falan hiç bir sorun yok, hep güzel yaklasıyorum ama artık hiç bir yere gidemez hale geldim restoranlarda avm lerde asla durmuyor. Gercekten aglamasına dayanamaz hale geldim. Sinirlerim bozluyor bagırmıyorum içime atıyorum patlayacak gibiyim artık. Bu durumda olup çözüm bulan varmı. Terrible 2 böyle bir şey mi