Misracalik Gupssse hic bi zaman galiba 🥲 perişanım bide hastalandıllar 😢 sizinkilerin yaşı kac ? Benim 1 ci kız 2yaş 3 aylık 2 ci kızda 7 aylık
MinikKoalam11 Gupssse kızım 23 aylık oğlum da 23 günlük şimdilik annemle ablam yanımda ondan farkında değilim galiba onlar gidince anlayacağım zorluğunu 🙈
Elvin12 Gupssse düzelicez inşallah ya 🥲 benimkiler biri 2 yaşında biri de 1 yaşında aralarında 14 ay var Allah’ım biri bitiyor biri başlıyor acil bi psikolojik desteğe ihtiyacım var 🤣🤣
Misracalik Gupssse gecmiş olsun cok zor iki cocuk bakmak hemde 2 tane küçük allah kolaylık versin seni okadar iyi anlıyorum ki ,.. bu gunlerde gecer büyürler tabi ama bizim piskoloji ve sabrımız ne olur bilmiyorum
zeryaaa Biri 29 biri 14 aylık 🤭 cidden cok cok zor yardım edenimde yok tüm gün tekiz 80mkare balkonsuz evde çürüyoruz 🤦
Gupssse zeryaaa bizim balkon var güya ama 5.kat ve asansör yok balkona çamaşır sermekdisinds çıkamıyorum ki onda bile kaç tur oluyor😭 yardımsız çok zor cidden
Gupssse MinikKoalam11 Aynn canım zaten biri varken büyük çok iyi. Esas iş aileden biri gdiince başlıyor