Bende sizin gibiydim 2 tane fıtığım var kilo verdim bide fizyoterapist var kütletme diyorum ondan yaptırdım çok aşırı işe yaradı
Şiddetle tavsiye ederim ama dediğim gibi fizyoterapist olucak kayroprataktik diye geçiyor muhakkak bakın benim 2 seansta bitti çok iyi geldi