Adababy kesinlikle katılıyorum. Hadi parası olan alıyor peki alamayan? Bebekler mama içemediği için 2-3 aylıkken Doyumluk ek gıdaya başlıyor çorbasıyla pirinç unuyla cici bebesiyle. En azından bebek bezi mama kadın pedi gibi ürünlere makul bir fiyat sınırlaması getirilmeli. Hani kimse keyfinden almıyor sonuçta.