Kızlar oğlum 1 yaşına girdi alkış yapmaz, baybay da yapmıyor hatta. Sanırım gerçekten her çocuk çok farklı. Öğrettiğimiz diğer şeyleri yapıyor, cimcimm gibi, buraya bir kuş konmuş yapar mesela. Gelgel de birini birşeyi isteyince yapıyor. Biz diyince değil