Aylinkoo Arkadaşlar merhaba oğlumu besledikten yaklaşık 15 dk sonra kucağa alıyorum aldığım zaman çoğu sefer her alışımda kusuyor bazen az çıkarıyor bazende çok . Bu normal mi yoksa ters giden birşeyler mi var? Siz ne düşünüyorsunuz tecrübeli annelerimiz?
Mervetnl Aylinkoo benim ki de 7 aylık bezlenme sonrası kusuyor genelde az da olduğu oluyor çok ta muhtemelen karnına baskı yapıyorum farkında olmadan. Bazende gazla çıkıyor kusmuklar 😌
Aylinkoo Mervetnl evet bazen çok bazen az kusuyor. Daha demin bir kustu aman Allah’ım çok korktum. Normal yani dimi böyle kusmalar. Doktora götürmek geliyor aklıma yanlış birşey mi yapıyorum diye
Mervetnl Aylinkoo sanmıyorum bir sorun olduğunu kusmak foşur foşur değilse çok sık değilse eşlik eden bişi yoksa fazla besleniyor olabilir ya da midesine baskı olduğundan olabilir 😌