Merhaba anneler. Bebeğimin topuk kanında biotidinaz enzim eksikliği çıktı araştırma Hastanesi’ne gittik kan qlın vs hapa başladık. 3 aylık oldu kızım. İkinci kanı da öncekine göre yüzde 6 artış olmuş. Hapı kullanan var mı ilerde yavaş yavaş artıp borakabilir miyiz acaba