-AlyaMom 6 ay 9günlükten bildiriyorum birebir aynılarını yaşıyoruz meğer eskiden ne kadar güzel uyurmuşuz diyorum yarım saatte 1 saatte bir çığlık atarak ağlayarak uyanıyor🤦♀️ emzik tutmadığı için bende sürekli ya emzirmeye çalışıyorum ama sürekli uyuyakalıyor bu seferde aç mı kaldı acaba diyip mama vermeye başlıyorum onuda yarım içiyor ne istediğini neden uyandığını bilemeden sabah oluyor ve ben uykusuzluktan ölüyorum😥 benim eşim sağolsun gece onunda kalkması gerektiğini hiç düşünmüyor hep emzirmem gerektiğini sanıyor bir de ona sinir oluyorum gece gece🥹