Melekmelike- ben babybjörn kiraladım bakalım bebeğim sevecek mi diye? Daha üç hafta oldu. 3 aylık kiralamıştım. Ürün tertemiz ve sapasağlam geliyor ama açıkçası bence pahalı. Ürünü alıp dolapta daha sonra satabilirdim. Niye böyle yaptım bilmiyorum 😅 Bebeğimin hiç durmadığı bir sinir harbinde girip dakikalar içinde kiralamıştım. Yani 3 aylık 1800 tl gibi bir ücret vermiş oldum.