kerembaybi Çocuğum prematüre doğdu şuan karnı gurul gurul ses geliyor sulu ishal de günde 3 defa yapıyor geçmedi bir türlü sadece anne sütü alıyor 3 buçuk aylık ne yapmam gerekiyor kusma ateş yok
emreozdemir kerembaybi düzeltilmiş yaş mı 3.5 aylık? Sadece anne sütü alanlar için günde 3 defa ve biraz sulu olması normal diye biliyorum ilk defa mı oldu bu şekilde?
kerembaybi emreozdemir evet 4 gündür böyle üşüdü mü acaba bilemedim ya da büyüyoruz ondan mı anlamadım açıkcası
emreozdemir kerembaybi kilo kaybı kusma veya ek bir başka durumu yoksa (yoğun bakımda bağırsaklarla ilgili ishalle ilgili sizi uyardıkları özel bir durum yoksa) normal diye düşünüyorum. Biz de 3 aylığız anne sütü ve mama kullandığımız halde günde 3 olabiliyor bazı günler
emreozdemir Bu arada rota aşısı olmuş muydunuz aşı olanlar rota geçirirse kusma ateş olmadan hafif bir ishalle geçirebiliyor. Kilo kaybı beslenmeme yoksa korkmayın
kerembaybi emreozdemir yok rota aşısız yaptırmadım kilo kaybını bilmiyorum tartmasınlar 3 buçuk aylık 5 kilo olmuşuzdur heralde en son 4600 dü beslenmesi iyi yani normal gerilemesi yok uykusu felan da iyi huzursuzluğu yok sulu ishal normal diyorsunuz o zaman çok endişelenmiştim biraz rahatladım sağolun
emreozdemir kerembaybi rica ederim Yine de ishalin sayısını miktarını kusma ateş var mı diye takip edin