Betulhs Merhaba Kan tahlili verdik üre serum plazma düşük çıkzmış bu durumu yaşayan var mı neden düşük çıkar 17/43 arasında normal yazıyor bebeğimin 13 çıkmış kırmızı olarak görünüyor lütfen yaşayan varsa cevap verirse sevinirim
Ceycey001 Betulhs hasta falansa ondanda olabilir cok fazla referans dısı degil koekmayın Doktor gerek görürse tekrarlarir Bizim ⅚ deger bozuk cıkmıstı doktor hastalıktan olabilir dedi 4 kere kan verdik düzeldi görüldü hastalıktanmıs yabi