Kızlar benim kızım 24 aylık. 2 ay önce eğitime başladım. Tuvalete gittiğinde çiş yap tuvalete diyorum yapar. Kaka yap derim yapar. Tuvaletini 2 saat tutuyor. 2 hafta öncesine kadar tuvalete gidelim mi diyince ‘evet’ anlamında kafasını sallardı ve giderdik yapardı. Şimdi tuvalete gidelim mi dediğimde geçiştirip altına yapıyor. Henüz konuşmuyor. Ama her isteğini emin olun çok güzel anlatıyor . Bence ‘çiş’ demeden de olacak birşey kesinlikle ifade eder kendini. Lütfen tecrbenizi veya bana tavsiyenizi yazın tükenmek üzere hissediyorum kendimi. 2 ay 2 hafta olmuş başlayalı artık stresten sırtım tüm vücudum ağrıyor………………..