Dyldrm çok üzüldüm gerçekten sizin durumunuza. Bende anlataym dün sünnet için özel hastane de bi ön görüşmemiz vardı bebeğim 8 aylık bize dediki doktor 6aydan büyük bebeklere yapmak istemezdim ama genel anestezi yapıyoruz ve anneyi veya babayı ameliyathaneye almıyoruz sanırım steril ortam olması içindir ve ben daha ortada hiç bişey yokken gerçekten gözlerim doldu bi an o an gözümde canlandı dayanamazdm ve hepsini geçiyorum eşimle konuştk genel anesteziyi bazen yetişkinler bile kaldiramiyo yani ayrılması zor oluyo kaldı ki benm minnacık oğluma uygulicaklar bunu kabul edemedim ne kdr doğru yaptm bilmiyorum ama kararımız oğlumuz 2yaşina hayırlısıyla gelsn ozaman biraz daha büyümüş oluyo bida gidişat her türlü artk genel anestezi olck en azndan bi tık daha büyür die düşündük ve erteledik