Kızlar kızım 2 ay 9 gunluk ben 2 3 gundur hastaydim galiba benden ona gecti ben 2 ay asisi ates yapiyor diye dusundum ama şurup vermeme ragmen tamamen dusmedi ara ara oksüruyor geceden bu yana 20 kere fln olmustur atesi yanlarda 38 e kadar cikiyor ortadan olcunce 37.4 fln dun aksamdan bu zamana kadar 4 kere kakasini yapti mukusluydu hafif
Hâla agrisi var belli inliyorr uykusunda ateşi calpole ragmen 37 nin altina dusmedi genzidee tikaniyor gibi bazen nefes almayi unutuyor eşim aksama kdaar bekleyelim gecmezse gidelim dedi ama ben korkuyorum