direnim_ canım sen ne yaptın ya, burda millet 2 yaşında oğlum 9 kg diye üzülüyor 😂😂
Bence gayet normal hatta fazla bile almış, benimkide 3.760 doğdu 3 aylıkken 7 kg idi. Doktor olması gerekenden bile fazla demişti. Yani seninkinde öyle
Bu arada şuan 12 aylık ve anca 10.200 oldu. Düşük yani zamanla duracak nerdeyse kilo alımı