madeinpelin bebeklerin büyüme hormonu akşam 21.00-03.00 arasında yoğun olarak salgılanır. Saat 22.00 saatlerinde en yüksek düzeye ulaşır. O saatlerce uykuda olması da bü yüzden önemlidir. Ayrıca evet artık gece gündüz ayrımını yapması gereken döneme girmişsiniz. Akşam 9-10 gibi ışıkları kapatıp uykuya geçirebilirsiniz.
Sorunuza gelecek olursak, gece uykusunu güzel yapıyorsa gündüz aktif olması çok normal. Bir sorun yoktur yani. Gece de acıkmıyordur muhtemelen ama siz yine de 3 saatte bir besleyin