Gece 11 yedirdim yatırdım dün hiç uyumadı kabız sancısı vardı hastaneye gittik geldik dedim biraz iyice uyusun hiç uyumadı 3 gibi kalkar ben kaldırırm bebeğim kalkmamış en ufak sesine uyanırım bende alarmı kapatmışım kalkmamışım 7:40 da öksürüğüne uyandım hala bu saate kadar ağlamamış hiç bende uyanmamışım alarma . 3 ay 15 gün bebek kendimi çok suçlu hissettim hemen kalkıp emzirmeye başladım ve mama yaptım uyandırdım nasıl uyanmadı nasıl uyanmadım ilk defa çok kötü hissediyorum kendimi BEBEĞİME BİŞE OLUR MU SUAN GAYET İYİ YİYOR