hunggr Kızlar bebeğim gece 11 30 da yatıyor 3 de 5 30 da kalkıyor sonra 1 e kadar 30 dakika uyuyup uyanıyor sonra 2 4, 4 6 uyuyor hergün böyle rutin valla artık uykusuzluktan canım çıktı ne zaman düzene girecek
direnim_ hunggr benimde aynı böyle bu saatler uyuyup uyanır dün hiç uyumadı kabızdı huysuzdu hiç uyumadı gece uyumuş uyanmadı bende alarma uyanmamısım keşke uyansaydı hemen uyanırdım aç kaldı gece koşarak mama verdim boşver bacım iyi olsunlar yeterki uyansınlar
Heymomyy hunggr 6. Aya kadar hep inişli çıkışlı uykular maalesef tam düzeldi diyorsun tekrar bozuluyor ve atak dönemi de olabilir o yüzden de uyanıyordur
Minel-inannesi hunggr ben sezeryan dogum yaptim, doktoruma hep dedigim sey sen bu cocugun uyuyan oturan yerlerini niye icerde bıraktın 🤣 yasina geldi oldu bi umit dogumgununden sonra duzelmesini bekliyom☺️
iremkurumlu97 hunggr 10 ay 16 günlük bu gece 4 de yattık ve sadece bu gece de değil her gece böyle sabah da 7 de kalkıyoruz zombi gibi dolaşıyorum etrafda 😂😂
Hils hunggr sizinki yine İyiymiş benim oğlan gündüzleri toplasan 2saat uyumuyor Akşamları 11den önce uyumaz sabaha kadar da 2 kez uyanır en az 😁