Rzgr_annesi47 3,5 yıl önce sezaryen oldum. Sıfır göbek dümdüz sıkı bir karın. Spor yok. Çocuk ev işi tek hareket. 2 ay önce 2.sezaryenimi oldum. Karnım gitti neredeyse. O göbek gitmiyor boşa uğraşmayın demeyin. Herkes bir değil boşuna demoralize etmeyin kızları genetik ve harekete bağlı. Bol bol su bol bol hareket en önemlisi genler.