Kızlar ben bebeğim doğduğundan beri hem mama hem meme şeklinde ilerliyodum şu an tam 2 ay 13 günlük kısacası sutumun geldiğini düşünüyorum yani bu aralar mamayı azalttım yani vermiyorum sadece emziriyorum bı dün sabah verdim onun haricinde hep emzirdim sizce doyuyomudur doymasa uyumaz diye düşünüyorum yada açlıktan mi uyuyor yani çocuğu aç mi birakiyorum diye endisedeyim açıkçası