Kızım 3 yaşına gircek nerdeyse 5-6 aydır tuvelet eğitimimizi tamamlamıştık hem gece hem gündüz yapmıyordu altına ama dün gece ve bu gece 2 oldu altına kaçırıyor gece ağlayarak uyanıyor yavrum sebebi ne olabilir kızmadım da yani babası da bende çok sakin insanların düşünüyorum sebebi ne diye bulamıyorum başına böyle bişey gelen var mı? Yani zaten çok içine kapanık sessiz bi kızımız var aceba kendi içinde bişeye mi üzüldü