94busra94 Allah sabir versin bundan 2 sene once ne guzel uykumu alirdim simdi asla ve asla uyku duzenim yok erken yatiyim diyorum sabah erken uyancam kucuk beyin keyfini bekle yada gece uyanir bana rahat yok 🤦🏼♀️
94busra94 dilay06 oyy daha kucukmus annesi bizde oyleydik benim gozlerim davul gibi sisiyodu zamanla duzene girersiniz insallah 😍 annen yakinsa gunduzleri arada git onda uyumaya ben oyle yapardim
Mrcannesi dilay06 sıkıldım bende bunaldım ne zaman düzelir bilmiyorum uyku ilacı alıcam büyüsün bi kaç aydan
Sanaelpencedurmam Bu bebiş için çok normal ama sizin yardım almanız lazım. Eşiniz yok mu 2 saat uyuyun baksın bebeğe yazık günah gündüz de kv falan varsa çağırın biraz uyuyun