ELARAS Kızlar kullandığınız mama da 2 numara ya geçtikten sonra bebislerinizde herhangi bir değişiklik oldu mu? Yani ishal, iştahsızlık, kabızlık, huysuzluk filan ???
Zuhde_vera ELARAS benim hic bi sorun olmadi. Hatta suan 3 e gectik. Sabahlari uyaninca veriyorum sadece. Aksam yatmadan oncede hipp in iyi geceler mamasindan veriyorum. Biberonla veriliyor birazcik daha katimsi
yesim2 ELARAS ben aptamil kullanıyorum 2 numaraya geçişte bir sorun yaşamadım , ama sma da prebiyotik lifler yok sindiremiyor olabilir bebeğin
ELARAS yesim2 canım bende aptamil kullanıyordum aşırı gaz yaptı o yüzden sma 1 numaraya ya geçtik ve rahatladık ama 2 numara ya geçtiğimiz günden beri ishal ve iştahsız enfeksiyon cıktı ama halâ daha düzelmedi her mama yedikten sonra çıkartıyor su gibi