Mina0609 Meraba annişler yaklaşık 2 ay önce dogum yaptım kanamam 30 gün kadar sürdü bi kaç gündür ara ara lekelenme oluyo bir gün oluyosa diger gün olmuyo cok az bi şekilde geliyo normal mi bu durumu yaşayan var mı 😣
Esrelf Mina0609 evet canım bendede oldu. Benim 54-55 gün sürdü. Bitti gibi yeniden başladı. Sonra komple bittii zaten. 40 günden sonra kontrolune git mutlaka bakılması gerekiyor rahmine.
Mina0609 Esrelf adet mi oluyorum acaba dedim ama bir gün gelip diger gün gelmiyo hersey normal demişlerdi canım gittim