Hanımlar iyi geceler. Bebeğimde son 4 gündür fark ettim üst diş damağında şişlik var ve iki tane diş şekli var eli surekli ağzında salyaları akıyor huysuz sürekli uykuya direniyor öğlenleri 3 saat şekerleme yapardı onu yapmıyor. Meme reddi vs yaşamıyorum ama parmağımla orayı kaşıyınca çok rahatlıyor. Anlam veremiyorum bu ayda diş normal mi? Geç patladığını biliyorum fakat şuan bu yaşadığımız normal mi bilmiyorum.. başına gelen varsa yardımcı olursa çok sevinirim 🥹