Kullanip tavsiye eden var mi? Satilan sitelerde (hepsiburada,n11 vs) yorum yapanlar genelde cok iyi demis ama sikayetvara bakinca da cok sikayet gordum geneli de teknik servis ve müşteri hizmetleri ile ilgili. Burda kullanicisi olan var mi? Ya da sorun yasayan? Deneyiminizi paylasirsaniz cok sevinirim